maandag en dinsdag - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Esther Brinkman - WaarBenJij.nu maandag en dinsdag - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Esther Brinkman - WaarBenJij.nu

maandag en dinsdag

Blijf op de hoogte en volg Esther

08 Januari 2019 | Oeganda, Kampala

Maandag 7 januari
Vandaag een drukke werkdag gehad. Vroeg begonnen, laat geëindigd.
Ik ben salarisadministrateur bij Visma in Amersfoort. Het is januari en dan moet er van alles worden gedaan. Jaarafsluiting, salarisrun draaien, e.d. .

Dinsdag 8 januari
Zelfde verhaal als gisteren. Druk met werken geweest. 1 klant is nog niet af dat morgenochtend nog even doen.
S avonds nog even naar de vrouw die mijn rok heeft gemaakt. Ik heb nu nog een jurk besteld, met groenige stof! De jurk wordt het zelfde model als ik mee heb uit Nederland. Zaterdag is deze klaar, ik ben benieuwd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oeganda, Kampala

Esther

Actief sinds 06 Okt. 2018
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 5781

Voorgaande reizen:

24 November 2018 - 03 Februari 2019

Uganda

Landen bezocht: