Zondag en maandag - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Esther Brinkman - WaarBenJij.nu Zondag en maandag - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Esther Brinkman - WaarBenJij.nu

Zondag en maandag

Blijf op de hoogte en volg Esther

31 December 2018 | Oeganda, Kampala

Zondag 30-12-2019

s ochtends naar de kerk geweest, was een erg mooie preek wat me weer tot nadenken heeft aangezet

In de kerk ook koffie gedronken dus dat was mooi 1 extra!

s middags heerlijk in de zon gezeten en gelezen! en geslapen!
Ik ben hier moeier dan in Nederland.
Ook nog even met Martha een stuk gelopen met Spike! (de hond)
Die was wel toe aan een eind lopen.
Vervolgens lekkere eigengemaakte wraps gegeten.
S avonds nog een stukje gelopen met Martha en de meisjes!

De jurk die ik zaterdag had besteld was klaar dus deze heb ik opgehaald.
Hij is mooi kleurig geel met nog andere kleuren! erg leuk! en staat ook mooi bij mijn bruine benen :)

Maandag 31-12-2018

De laatste dag van de week maar dat idee heb ik helemaal niet.
Vandaag de hele dag gewerkt, het was druk en de dag vloog dus om.
gegeten en nog even een rondje met justine gelopen
Zo nog even een spelletje doen en dan lekker naar bed.

Ik ben zo en zo niet van oud en nieuw vieren en het gaat hier anders dan in nederland. Wat ik niet erg vind hoor :)

Iedereen een fijne avond gewenst! en een gezegend 2019

Groetjes Esther

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oeganda, Kampala

Esther

Actief sinds 06 Okt. 2018
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 5770

Voorgaande reizen:

24 November 2018 - 03 Februari 2019

Uganda

Landen bezocht: